Preu de les coses per discapacitats?

Creieu hi ha desigualtats alhora de comprar coses per persones que tenen mobilitat reduïda? Jo l’altre dia em platenjava que nosaltres, les persones considerades “normals” en aquesta societat, el nostre dia a dia no necessitem més que un cotxe, unes cames o una bicicleta per desplaçar-nos; però i ells? Necessiten una cadira de rodes, les quals segons com la vulguis, com més cómode pugui ser per la persona (per exemple eléctrica perquè no tingui que fer força de braços) el preu puja i puja molt.

En aquest bloc he parlat sobre les cadires de rodes Joellete i per quasualitat vaig buscar el preu i us adjunto el que vaig trobar



Les persones amb cadira de rodes per fer senderisme se’ls hi ofereix aquesta oportunitat, però mireu el preu? L’altre opció és llogar, i estic investigant quan val, però em va semblar interessant adjuntar el preu.

Per poder disfrutar de la muntanya, quan tu vulguis sense dependre de lloguer has de tenir molts diners. Imagineu quan deuen costar els capricis adaptats?


Vivim en una societat adaptada a les persones no tenim problemas físics, jo considero que com educadora hem de potenciar un espai per tothom, tots vivim el mateix planeta, tothom té els seus objectius o els seus aficions, i les hem de potenciar. En aquest bloc parlo sobre una d’aquestes aficions, com és el senderime.

No hay comentarios:

Publicar un comentario