Tipus rutes del meu wikiloc

RUTES WIKILOC

M'agradaria parlar sobre una eina que utilitzo i que va ser el que em va fer decidir per fer aquest blog per anar explicant-ne el funcionament. Són dós eines 2.0 amb les quals treballo paral·lelament, però es complementen. 

Wikiloc és una web en la qual es troben rutes per a diferents modalitats, és a dir, senderisme, escalada i observació d'animals, entre d'altres. Aquestes es poden fer caminant, amb bicicleta, amb cadira de rodes... També hi ha una icona de persones amb deficiència visual i també una de rutes amb cotxe.

font: http://ca.wikiloc.com/rutes


Jo com a excursionista utilitzo aquesta eina per trobar i penjar les rutes en el meu temps lliure, però n'he creat un de nou per tal d'adaptar les rutes que he fet jo a tres nivells:

- Rutes amb cadira de rodes, amb la icona de "senders accessibles".

- Ruta per persones amb deficiència visual, amb la icona d'una persona que no s'hi veu.

- Rutes amb cotxe, perquè no totes les vegades es vol anar a muntanya o a una ermita es vol anar caminant. La icona és un cotxe).

Seguidament trobeu el Wikiloc:



En aquesta entrada no entraré en detall sobre com són les rutes ni en els tipus que hi ha, però m'agradaria remarcar que he buscat rutes en zones de Girona.

No hay comentarios:

Publicar un comentario